نصب و تعمير پمپ های کف کش

تعمیر پمپ کف کش | نصب و تعمیر انواع پمپ‏ های خانگی و پمپ صنعتی در محل و همچنین نصب پمپ در چاه های عمیق و نیمه عمیق و همچنین خارج کردن آن در هرساعتی که نیاز داشتید و در هر جای تهران و یوسف آباد!

تعمیر پمپ کف کش و یا پمپ لجن کش چیست ؟

این نوع الکترو پمپ‌ ها برای پمپاژ آب صاف طراحی شده‌اند و با توجه به امتیاز دهی بالا و نصب سریع و آسان این محصولات به طور عمده برای پمپاژ آب از چاه ها، رودخانه‌ها و استخرها و آبیاری مزارع مورد استفاده قرار می‌گیرد. قطر ذرات معلق در آب برای این نوع الکتروپمپ ها اهمیت زیادی داشته و جهت استفاده از این نوع الکتروپمپ ها در مناطق شن ‌زار توصیه می‌شود که حتماً بر روی دستگاه توری مناسب نصب گردد تا از ورود شن و ماسه به داخل الکتروپمپ جلوگیری به عمل آید.

شرکت تاسیسات گلریز با سالها تجربه در زمینه نصب و تعمیرات سیم پیچی انواع پمپ های کف کش خانگی و پمپ صنعتی در محل، تعمیرات الکتروموتورهای صنعتی و همچنین نصب پمپ در چاه های عمیق و نیمه عمیق و همچنین خارج کردن آن در هرساعتی از شبانه روز و در هر نقطه از ایران و در تمامی محدوده یوسف آباد در خدمت شماست.

کف کش ها جزء موتور پمپ های مستغرق سانتریفیوژ هستند و در دو نوع کف کش سه فاز و کف کش تک فاز ارائه می گردند.

 پمپ های کف کش تک فاز برای استفاده در مصارف خانگی و با قطرهای دهانه خروجی 1، 1 4/1 ، 2 و 3 اینچ تولید شده و نوع سه فاز آن برای مصارف صنعتی یا کشاورزی با سایز دهانه خروجی 2، 3، 4 و 6 اینچ طراحی می گردند.

محدوه توان این پمپ های کف کش می تواند از 1 تا 15 اسب بخار باشد. بسته به نیاز مشتری با جنس بدنه متفاوت عرضه میگردند که کف کش استیل، کف کش چدن و کف کش آلومینیومی از آن جمله می باشند. برای مثال عمده ترین کاربری این محصولات، پمپ کف کش چاه آب می باشد.

 در ادامه جهت توضیح کامل درباره پمپ کف کش با من همراه باشید.

 

تعمير پمپ های کف کش

 

موارد استفاده پمپ کف کش :

تخلیه آب استخر , تخلیه پس آبهای بارانی انتقال آب از مخازن آبیاری کشاورزی , مصارف آب شرب , کف شکنی

کشورهای سازنده پمپ کف کش:

پمپ کف کش ایرانی
پمپ کف کش ایتالیایی
پمپ کف کش چینی

انواع پمپ کف کش:

پمپ کف کش تک فاز
پمپ کف کش سه فاز

جنس بدنه پمپ های کف کش :

کف کش استیل
کف کش چدن
کف کش آلومینیوم
کف کش تکنو پلیمر
کف کش اسکوبایی

انواع برندهای پمپ کف کش موجود:

پمپ کف کش پدرولو ایتالیا , پمپ کف کش پنتاکس ایتالیا , پمپ کف کش لوارا ایتالیا , پمپ کف کش استریم چین , پمپ کف کش ویکتوری چین , پمپ کف کش ایکار چین , پمپ کف کش الکو چین , پمپ کف کش دیانا چین , پمپ کف کش توان تک , پمپ کف کش بهاران نوین ,پمپ توان تک , پمپ کف کش آبار پمپ , پمپ کف کش فدک, پمپ کف کش جهان پمپ, پمپ کف کش آسیا, پمپ کف کش ورونیکا, پمپ کف کش اسپرونی ایتالیا, کف کش راد, پمپ کف کش ارزان
بطور کلی پمپ ها به دو بخش اصلی مکانیکی و الکتریکی تقسیم می شوند در بخش الکتریکی که شامل سیم پیچی است, ایران یکی از بهترین تولید کنندگان مس در جهان است و سیم پیچی های پمپ های کف کش و لجن کش ایرانی بی نظیر است اما متاسفانه در بخش مکانیکی که شامل رتور و استاتور و پروانه ها می باشد زیاد قوی نیست و تکنولوژی این امر در ایران خوب شکل نگرفته است, مانند دستگاه پیشرفته بالانس پروانه, دستگاه تست روتور هنگام چرخش 2900 دور و همچنین تست هایی نظیر اولتراسونیک

اجزای تشکیل دهنده پمپ کف کش

  • حلقه نگه دارنده کف کش
  • کلگی کفش
  • استاتور
  • روتور
  • بدنه موتور
  • یاتاقان
  • سیلندر روغن
  • مکانیکال سیل
  • بدنه پمپ کف کش
  • پروانه کف کش
  • پایه کف کش

 

نصب پمپ های کف کش

هزینه تعمیرات سیم پیچی پمپ کف کش:

هزینه های تعمیرات سیم پیچی پمپ کف کش چاه براساس نوع پمپ، عمق آن ، محل قرارگیری آن و اندازه چاه شما است. به عنوان مثال، تعویض پمپ جت کم عمق معمولاً هزینه کمتری نسبت به تعویض پمپ چاه مسکونی زیرآب دارد..

قیمت تعمیرات سیم پیچی پمپ کف کش بستگی به ارتفاع و قدرت و کیفیت و كشور سازنده پمپ کف کش و پمپ لجن کش دارد, معمولا جنس پروانه های این نوع پمپ از نوع برنج می باشد ولی برخی از کارخانجات تولید کننده کف کش بر اساس سفارش پروانه استینلس استیل و نوریل (باکالیت) تولید می کنند, شفت این نوع محصول معمولا از جنس استینلس استیل می باشد

سیم پیچی کف کش و یا پمپ لجن کش معمولا از جنس مس است ولی برخی کارخانجات تولید کننده از آلومینیوم برای سیم پیچی استفاده می کنندکه سیم پیچی آلومینیوم استاندارد نمی باشد, همانطور که در بالا شرح داده شد جنس تعمیرات سیم پیچی پمپ کف کش انواع مختلفی دارد که بر اساس موارد کاربرد مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان مثال در مناطقی که آب شور باشد و یا PH آب زیاد باشد از کف کش استیل و یا کف کش با بدنه پلاستیک ( به کف کش استیل آب شور نیز معروف است ) استفاده می کنند ، لازم به ذکر است در مناطقی که نه شوری آب و نه PH باشد از کف کش بدنه چدن و یا آلومینیوم استفاده می کنند.

پمپ کف کش ضد زنگ:

برای جلوگیری از سوختن کف کش ناشی از کار کردن پمپ در مخازن و یا چاه هایی که سطح پمپ پایین تر از دستگاه قرار میگیرند قطعه ای وجود دارد به نام فلوتر که درواقع کار این وسیله قطع و وصل کردن پمپ می باشد و به گونه ای عمل میکند که وقتی آب از سطح پمپ پایین می آید فرمان میدهد و پمپ قطع میشود و زمانی که آب از پمپ بالا می آید پمپ کف کش شروع به کارکردن میکند.این نوع دستگاه پمپ کف کش فلوتر دار نام دارد. اما در بعضی موارد پیش می آید که پمپ مورد نظر بدون اتومات خریداری میشود,لازم به ذکر است که در اینگونه شرایط میتوان فلوتر یا همان اتومات پمپ را خریداری و بر روی پمپ نصب نمود که این امر مانع سوختن پمپ کف کش می شود.

همانطور که گفته شد پمپ کف کش از نظر ساختار کلی به دو دسته عمده الکتریکی و مکانیکی تقسیم شده است که این دو مجموعه کنار یکدیگر باعث کارایی این دستگاه می شود , قسمت الکتریکی شامل سیم پیچ یا استاتور پمپ و قسمت مکانیکی که تاثیر خیلی زیادی در مصرف برق و طول عمر الکتروپمپ کف کش می گذارد پروانه پمپ روتور می باشد, فروش پمپ کف کش استریم مدل اسکوبایی SCM3 , SCM6 , SCM8 دارای کابل و طناب , بدنه پمپ تمام استیل , پروانه استیل , شفت استیل (پمپ کف کش , کف کش چینی , فروش کف کش , قیمت پمپ کف کش) وارد کننده پمپ کف کش در ارتفاعات مختلف.
تاسیسات گلریز تخصصی ترین مرجع تعمیرات سیم پیچی پمپ کف کش و عیب یابی انواع پمپ های کف کش، مفتخر است با سال ها تجربه در عرصه تعمیرات سیم پیچی پمپ کف کش و خدمات پس از فروش انواع کف کش ها و با دارا بودن کادری مجرب و با تجربه در عرضه تعمیرات تخصصی سیم پیچی انواع پمپ کف کشآماده ارائه هرگونه خدمات تخصصی می باشد.

تعمیرات سیم پیچی انواع پمپ کف کش در تمامی کشور عزیزمان ایران صورت می پذیرد. لطفا جهت ارسال پمپ برای تعمیرات سیم پیچی پمپ کف کش، با واحد تعمیرات پمپ کف کش تماس حاصل نمایید، تا در صورت امکان پذیر بودن، نسبت به ارسال آن اقدام نمایید.

در شرکت تاسیات گلریز سرویس کامل سیم پیچی انواع پمپ های کف کش اعم از عیب یابی برق پمپ کف کش، عیب یابی فشار پمپ های کف کش همچنین تعمیر و عیب یابی انواع پمپ های کف کش سه فاز، تک فاز، چاه آب و غیره را برای شما عزیزان فراهم میسازد.

بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را از ما بخواهید

به ما اعتماد خواهید کرد!